Translate

poniedziałek, 14 sierpnia 2017

36. Ja w DT I-Kropka

Dzisiaj piszę, żeby sie pochwalić, że od września będę Was inspirować fantastycznymi tekturkami, expoloding boxami i innymi cudnownościomai w I-Kropce.


piątek, 11 sierpnia 2017

35. Kartka z shaker box.

Kartki z shaker boxem są ostatnio bardzo na czasie. Bardzo mnie to cieszy bo bardzo lubię takie kartki. Wcale się też nie dziwię bo jest to niezbyt skomlikowane do zrobienia a daje naprawdę bardzo ciekawy efekt. Tym bardziej, że cekiny też wróciły do łask. Jeszcze jedną moją taką kartkę możecie zobaczyć → TUTAJ.

Po historię papierologiczną zaparaszam na bloga Piątek Trzynastego 





Zapraszam Was również na krótki filmik, w którym możecie zobaczyć wszystkie szczegóły.





poniedziałek, 31 lipca 2017

33. Wakacyjne kartki cz.2

Dzisiaj druga kartka dla Piątek Trzynastego z użyciem nanowszej wakacyjnej kolekcji Summertime. Tym razem wykorzystałam tę słodszą stronę kolekcji i użyłam różowych dodatków. Głównym dodatkiem są oczywiście liście wycięte z papierów oraz lody również powycinane z tego cudownego papieru. Jak widać nadal króluje folia i chyba długo nie przestanie.





czwartek, 27 lipca 2017

32. Wakacyjne kartki

Uwielbiam...uwielbiam tę kolekcję... mówię o najnowszej kolekcji Piątek Trzynastego - Summertime... każdy papier jest idealny. Cóż mogę więcej napisać... najlepiej sami sprawdźcie.


Nie moge się zdecydować, który papier jest moim ulubionym... ale chyba te w liście tropikalne, są idealne do wycinania i robienia z nich kompozycji kwiatowych jak poniżej. Tutaj użyłam papierów nr 02 i 03 do wycinania liści oraz papieru nr 06 do wycięcia ananasów. 


Po raz pierwszy użyłam tutaj folii do złoceń i musze przyznać, że jestem zachwycona efektem. Bałam się, że kartki będą wyglądać tandetnie, ale jest wprost przeciwnie. Folia dodaje im tego blasku. Tutaj użyłam dwóch sposobów... kwiaty potraktowałam klejem, który był w zestawie z folią a napis taśmą dustronnie klejącą. Oba sposoby łatwe aczkolwiek klej starsznie długo "schnie". 


piątek, 21 lipca 2017

31. Sweet Girl layout

Czasami w próbowaniu nowych technik zatracam swój styl i zapominam, że jednak najbardziej to pracować uwielbiam jednak z papierem. I dzisiaj taka prac. Scrap bardzo prosty, nie ma tutaj żadnych miediów tylko papier, papier i jeszcze raz papier. Ale tak jest gdy pracuje się z fajnym zdjęciem i super kolekcją jaka jest Cute Girl - Crate Paper.

[Sweet Girl]





środa, 19 lipca 2017

30. Summertime czyli najnowsza kolekcja Piątek Trzynastego

Uwaga lokowanie produktu :)

Nie wiem czy mieliście już okazję zapoznać się z najnowszą kolekcją Piątek Trzynastego - Summertime. Jesli nie to zapraszam na bloga gdzie możecie popodglądac nasze inspiracje. Ja tylko napiszę, że jest to moja ulubiona kolekcja. Jest w niej wszystko co potrzebne do wakacyjnych projektów - ananasy, lody, liście tropikalne... no i te fantastyczne kolory - żółty, turkusowy, różowy, zieleń... No i te cudne elementy do wycinania.



[Tropical Birthday Party]
Gdy tylko zobaczyłam tę kolekcję od razu wiedziałam, że użyję jej do tego właśnie zdjęcia. Zdjęcia z mojej tropikalnej imprezy urodzinowej, którą urządził mi mój mąż. Był piasek, były pochodnie i Pina Colada serwowana w ananasach.




Przygotowałam również krótki tutorial jak go zrobić. Papier w zielone kropki potraktowałam białym gesso.


Po wyschnięciu używając ecoliny zabarwiłam gesso na żółto.


Żeby dopasować tło do zdjęcia rozcieńczyłam czarną farbę akrylową wodą i pochlapałam nią papier.


Używając ecolin w kolorach zdjęcia i papieru do farbek wodnych zrobiłam duży tytuł, który będzie główną częścią scrapa. Nie używałam żadnych stempli ani szablonów, po prostu napisałam, wysuszyłam i wycięłam.


Czas na dodatki. Ponieważ napis jest główną częścią scrapa dodatki muszą być delikatne. Z papieru powycinałam kilka ananasów i dodałam kilka naklejek.



piątek, 14 lipca 2017

29. Pudełko na zdjęcia

Uwielbiam tak wyzwania. Dostałam zamówienie na pudełko na zdjęcia. Starsznie jestem z siebie dumna po pudełko zostało od postaw zrobione przeze mnie. Wymogiem miało być miejsce na przedzie gdzie można wsadzać zdjęcia. Zrobiłam więc ramkę na zdjęcia zarówno te 9x13 jak i 10x15 cm. Pudełko zamykane jest na magnes a do ozdobienia użyłam jednej z nowszych kolekcji Piątek Trzynastego - Mała Dziewczynka.




piątek, 7 lipca 2017

28. Welcome to the Circus

Zanim zobaczycie co dzisiaj przygotowałam chciałabym żebyście wiedzieli, że jestem całkowitą przeciwniczką wykorzystywaniu zwierząt w cyrku. Wogóle cyrk i jego idea jakoś nie specjalnie budzi we mnie wielkiej sympatii czy to bez zwierząt czy tym bardziej ze zwierzetami. Zresztą jak możecie zobaczyć wcale nie muszę chodzić do cyrku... ja mam cyrk w domu :)


Nie często robię dekoracje do domu... tym bardziej nie miało z tego domku wyjść to. Miałam zupełnie inny pomysł na jego ozdobienie, ale gdy dorwałam się do starej kolekcji Carta Bella - Circus Party (która przeleżała u mnie na półce parę lat) wiedziałam, że muszę jej użyć właśnie do tego. 





piątek, 30 czerwca 2017

27. Thank you czyli kartki dla nauczycieli

W Irlandii koniec roku szkolnego nastapił dopiero dzisiaj. Z tej też okazji jak zwykle robiłam kartki na ostatnią chwilę. Tła kartek zrobiłam już dawno temu używając ecolin i idealnie przydały sie teraz, oszczędzając mi czas. Do tego po raz pierwszy użyłam materiałowych kwiatów, takich kupionych w tanim sklepie 3 za 5 euro. I muszę nieskromnie przyznać, że świetnie się prezentuja na kartach... zresztą sami zobaczcie.




sobota, 24 czerwca 2017

26. Believe in Unicorns

Dzisiaj szybki ale za to bardzo kolorowy post. Nie wiem dlaczego wczesniej nie wpadłam na pomysł zrobienia tego scrapa, przecież kolory z kolekcji Mała Dziewczynka Piątek Trzynastego mówią same za siebie.


Jak takie kolory to oczywiście musi być coś magicznego, tutaj tytuł Believe in Unicorns. No bo cóż innego kojarzy się z taką kolorystyka jak nie jednorożce i nie wiem czemu wata cukrowa :) Więc jest słodko i bardzo kolorowo.



wtorek, 20 czerwca 2017

25. Kartka ślubna z serduszkami

Upały nawiedziły Irlandię i dzięki nim już 2 tydzień możemy cieszyć się iście tropikalną pogodą. Ale żeby trochę ochłodzić klimaty przychodzę dzisiaj z dosyć mroźnawą kartką ślubną. Mroźną bo w bardzo chłodnych kolorach bieli z dodatkiem szarości i pastelowego różu. Głównym punktem kartki jest ramka serduszko oraz kurs jak takie serduszku zrobić. Zapraszam!!!





Potrzebne Nam będą: mała ramka, klej na gorąco, brokat, naklejki, mikrokulki i gąbeczki 3D.


Podklejamy naszą ramkę tekturą i obcinamy tak, żeby nic nie wystawało.


Podklejamy wybraną naklejkę gąbeczkami 3D i przyklejamy w środku ramki. 


Nastepnie kawałek po kawałeczku wypełniamy klejem na gorąco przerwy między naklejka i ściankami ramki i gdy klej jest jeszcze gorący posypujemy brokatem. I tak wypełniamy całą ramke. Gdy spodnia warstwa kleju jest jeszcze ciepła możemy odpowiednio ją ukształtować  . 


Za pomoca kleju i mikrokulek tworzymy gdzieniegdzie kolejne warstwy lub po prostu zakrywamy niedoskonałości :)


Mam nadzieję, że kurs się Wam do czegoś przyda. Bedzie mi miło jeśli podzielicie się swoimi pracami z użyciem tego kursu. 

czwartek, 15 czerwca 2017

24. Energetyczna kartka

Uwielbiam takie kolory, ta moc i ten czad. Dlatego też oprócz papieru bardzo lubię pracować z ecolinami. Nie umiem sie przemóc żeby spróbować innych mediów, ale ecoliny uwielbiam za ich uniwersalność. Ponieważ za pomoca wody można otrzymać odcień jaki się tylko chce... od tych pastelowych właśnie po takie mocne jak moje.