Translate

wtorek, 14 kwietnia 2015

Project Life cz.2 - KARTY I ZDJĘCIA

Jeżeli masz chęć aby zacząć prowadzić swój Project Life ale nie wiesz co i jak zapraszam na mój pierwszy post pt. Od czego zacząć?. Dzisiaj natomiast będzie o zdjęciach i kartach. 

KARTY
 
Od kiedy PL stał się modny większość firm produkujących papiery do scrapbookingu wprowadziła do swojej oferty karty do PL. Od ich ilości, różnorodności i kolorystyki aż boli głowa.

Karty są w kilku rozmiarach:
6'x4' czyli 10x15 cm



3'x4' czyli 10x7,5 cm



4'x4' czyli 10x10cm

Mamy również 2 rodzaje kart:
do journalingu




 i tzw. quotes czyli cała reszta





Karty można kupić w zestawach:


jak i w pojedynczych papierach




No i kolejne ułatwienie tzw. themed cards czyli karty na każdą okazję





ZDJĘCIA
Pytanie, które zadaje sobie każdy kto zaczyna przygodę z PL. Co fotografować? I tutaj moja odpowiedź brzmi: wszystko. Dokładnie wszystko. Nie tylko siebie. Nie tylko dzieci. Choć wiadomo takich zdjęć będzie najwięcej i nie ma w tym nic złego. Ale warto uwiecznić również inne rzeczy jak:

jedzenie czyli posiłki, potrawy, wypieki, napoje, drinki, koktajle

pogoda

zakupy

wszelkiej maści spotkania i imprezy

ważne wydarzenia

oczywiście nie może zabraknąć selfie

miejsca, krajobrazy, widoki, pomieszczenia, zabytki, natura

no i przede wszystkim życie codzienne

Mam nadzieję, że choć trochę pomogłam :) I zapraszam już niedługo na kolejny odcinek o dodatkach.

A jeśli potrzebujesz troche inspiracji to zapraszam do moich stron PL tutaj, tutaj, tutaj, tutaj, tutaj, tutaj, tutaj, tutaj i tutaj.

3 komentarze:

  1. Kusisz, Kochana :) Fantastyczne pomysły :). Mam ochotę... Przymierzam się ciągle, ale chyba czas zacząć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Ja też do tego podchodziłąm jak do jeża... dlatego mój PL zaczyna się dopiero w sierpniu :) Naprawdę warto...fantastyczna pamiątka na stare lata :)

      Usuń
  2. a może teraz napiszesz jak drukujesz zdjęcia w domu i jaka drukarka jak dobierasz rozmiar prosze:)

    OdpowiedzUsuń