Translate

poniedziałek, 4 lipca 2016

24. Pocztówka z Paryża

Musiałam...musiałam bo te zdjęcie tak bardzo mi się podoba, że musiałam. Choć nie lubię robić layoutów ze zdjęciami bez ludzi tym razem po prostu musiałam. Wieża Eiffla bo niej mowa... aż trudno opisać jakie wrażenie na mnie zrobiła. Co innego oglądać na zdjęciach a co innego zobaczyć ją na własne oczy. 

Pracę zgłaszam na wyzwanie Projekt Wagi Ciężkiej - Wakacje czas zacząć no bo cóz innego nam sie kojarzy z wakacjami jak nie podróżowanie i zwiedzanie. 

[Hello Beautiful]

Wykorzystałam tutaj różnej maści dodatki, które akurat były pod ręką bez zbednego planowania i wybierania. Mamy więc motylki, drewniane cyferki i literki, materiałowe kokardki... wszystko co mi się spodobało poszło pod klej.




1 komentarz:

  1. Piękna praca :) z romantycznym Paryżem w tle, dziękuję za udział w wyzwaniu PWC.

    OdpowiedzUsuń