Translate

czwartek, 22 grudnia 2016

51. December Daily 2016

Dzisiaj będzie dosyć długi post. Najpierw musze napisac co nie co o mojej historii z December Daily. Dla tych co nie wiedzą co to jest już tłumaczę. December Daily, zwany Grudniownikiem to dziennik, album, zeszyt, art journal... jakakolwiek forma ci pasuje, w której dokumentujesz każdy grudniowy dzień.

Moja historia z December Daily to jakieś 3 lata. 3 lata robienia strony tytułowej, 1, 2 no i może 3 dnia i to wszystko. Na tym kończyła sie moja historia z December Daily. Nie miała czasu i cierpliwości, że dokumentować każdy dzień. Sami wiecie jaki grudzień jest. W tym roku jednak postanowiłam, że zacznę i co najważniejsze skończę swój Grudniownik. No i muszę nieskromnie przyznać, że jestem na dobrej drodze :) Dzisiaj pokażę Wam moje ulubione strony, później będzie na bieżąco.












1 komentarz: