Translate

środa, 25 stycznia 2017

5. Project Life - Week 1

Po rocznej przerwie wracam doprowadzenia Project Life ale tym razem w mniejszej formie bo album ma jedyne 6x8 inchów. Mam nadzieję, że taki rozmiar albumu będzie mi się prowadził łatwiej i bez stresowo. Poprzednio ciężko mi było utrzymać systematyczność i co tydzień uzupłeniać go. Tym razem albumik jest mniejszy co mam nadzieję, ułatwi ma sprawę.

Dzisiaj pokazuję WEEK 1. Użyłam tutaj kart z mini kolekcji Happy New Year Simple Stories.


Jaki widać Nowy Rok spędziliśmy dosyć niestandardowo. Ponieważ ja byłam po pracy i na nastepny dzień miałam kolejną dniówkę postanowiliśmy spędzić wieczór z przyjaciółmi popijając drinki i grając w Monopol a potem w Scrabble. I muszę przyznać, że bawiliśmy się świetnie. Tak fajnie, że o mały włos nie przegapiliśmy 12-stej.

Kolejne karty to Walentynkowa kolekcja Love&Adore... dlaczego walentynkowa skoro mamy dopiero styczeń? Ponieważ razem z mężem obchodziliśmy naszą 9 Rocznicę Ślubu Cywilnego :)


1 komentarz:

  1. super :) i powodzenia w systematyczności ja mam mega problem z tym :) w wolnej chwili zapraszam do siebie http://gosiamachynia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń