Translate

środa, 8 marca 2017

11. Morski shadow box

Też tak macie, że gdy wejdzie wam jakiś projekt/pomysł do głowy nie możecie nic stworzyć dopóki go nie zrobicie? Jak tak właśnie miałąm z tym shadow boxem. Nie mogłam się na niczym skupić dopóki nie wzięłam sie do roboty. Nie jestem fanką robienia ozdób bo nazjwyczajniej w świecie nie mam ich gdzie trzymać. Ale ten morski shadow chodził za mną tak długo, że się skusiłam. Tym bardziej, że papiery Piątek Trzynastego z kolekcji Nad brzegiem morza idealnie spasowały do zdjęć moich dzieci z jednego z wypadów nad morze.


W swoich przydasiach miałam dużo morskich rzeczy więc ułatwiło mi to prace. Opróćz prawdziwych muszelek użyłam tutaj żywicznych muszelek Primy. Do tego bardzooo stare chipboardy ze Scrapińca. Metalowe zawieszki, które leżały w szufladzie dobrych kilka lat. 



Drewniane scrabble idealnie pasuje do morskiego klimatu tego shadow boxa. Gdzie nie gdzie morskie guziki, kamyczki dekoracyjne i lina, ktróą upletłam ze sznurka.



Jeżeli planujecie w przyszłości pracę w morskich klimatach bardzo polecam tę kolekcję. Oprócz morskich kolorów jak biały, niebieski, turkusowy czy piaskowy mamy tutaj fantastyczne deskowe papiery.

2 komentarze: