Translate

czwartek, 27 lipca 2017

32. Wakacyjne kartki

Uwielbiam...uwielbiam tę kolekcję... mówię o najnowszej kolekcji Piątek Trzynastego - Summertime... każdy papier jest idealny. Cóż mogę więcej napisać... najlepiej sami sprawdźcie.


Nie moge się zdecydować, który papier jest moim ulubionym... ale chyba te w liście tropikalne, są idealne do wycinania i robienia z nich kompozycji kwiatowych jak poniżej. Tutaj użyłam papierów nr 02 i 03 do wycinania liści oraz papieru nr 06 do wycięcia ananasów. 


Po raz pierwszy użyłam tutaj folii do złoceń i musze przyznać, że jestem zachwycona efektem. Bałam się, że kartki będą wyglądać tandetnie, ale jest wprost przeciwnie. Folia dodaje im tego blasku. Tutaj użyłam dwóch sposobów... kwiaty potraktowałam klejem, który był w zestawie z folią a napis taśmą dustronnie klejącą. Oba sposoby łatwe aczkolwiek klej starsznie długo "schnie". 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz