Translate

wtorek, 3 października 2017

44. Dreamcatcher z najnowszej kolekcji Piątek Trzynastego

Tak to jest jak się czegoś nie możesz doczekać. Od 3 dni mijałam się z kurierem. A na co tak czekałam? Na najnowsze kolekcje Piatek Trzynastego - Biegun Północny i Moonchild. Ponieważ postanowiłam nie szaleć jeszcze za bardzo z kartkami świątecznymi... aczkolwiek kusi... wzięłam się za kolekcję Moonchild, która jest moim nowym faworytem. Kolekcja stworzona dla miłośniczek dreamcatcherów, piórek i strzałek... sami spójrzcie :)


Kolorystyka kolekcji jest przecudna - same moje ulubione kolory róż, fiolet, turkus, niebieski... no i te cudne piórka do wycinania. Nie wspomnę już o naklejkach!!! U mnie na pierwszy rzut poszła oczywiście kartka z dreamcatcherem. Kolekcja tak się fantastycznie tnie, że kolejny projekt czeka już w kolejcę na publikację :)




1 komentarz: