Translate

środa, 8 listopada 2017

52. Time to Celebrate z Mintay Papers

Mam!!! Mam je!!! Kto jest na moim blogu od odawna wie, że od zawsze byłam wielką fanką Karoli Witczak. Każda jej prace ubóstwiam. Każde jej papiery po prostu kocham. A te ostatnie od pierwszego wejrzenia skradły moje serce. Mówię tutaj o kolekcji Celebrations. No i oczywiscie w pierwsyzm rzucie nie mogło powstac nic innego jak layout z urodzinową fotką Gabrysi.


Jest w tej kolekcji wszystko co lubię... kolory róż i turkus oczywiście... przefantastyczne motywy do wycinania jak kwiaty, torty i balony. Jest to druga po Biegunie Północnym moja ulubiona kolekcja w tym roku. Z której tez powstaje scrap z urodzin Gabryski, no bo jaka inna kolekcja może być lepsza do urodzin Frozen jak zimowa :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz