Translate

piątek, 27 kwietnia 2018

26. Kartka w fiolecie na 5 Rocznicę Ślubu

Kartka na specjalne zamówienie z okazji 5 Rocznicy Ślubu w fiolecie. I właśnie ten fiolet był moim największym problemem bo nie jest to mój ulubiony kolor i fioletu ci u mnie brak. Właściwie nie brak ale nieźle się musiałam naszukać żeby znaleźć coś fioletowego w moich przydasiach. Uratowały mnie papiery Karoli Witczak, wydłubane z dna szuflady kwiatki i Piątkowe listki. No i ramki wycięte moją Cameo, które zasłoniłam kompozycją kwiatową ;)



2 komentarze:

  1. Bardzo ładnie wyszło, widać że się przyłozyłaś. Jednak nie wiem czy troszkę nie ma tego za dużo na tej jednej, małej kartce, ale może tylko mi się zdaje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i tak :) ale wbrew pozorom kartka nie jest mała bo w formacie A5 czyli całe 14,5x21 cm powierzchni do zapełnienia :)

      Usuń